در این مطلب آمده است: الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد می گفت: کسانی که در روزهای شکست کنار ما نمی ایستند، حق ندارند در روزهای پیروزی کنار ما بایستند.
انتخابات از راه رسیده و ما اصحاب رسانه و اهل قلم نمی توانیم کنار گود بنشینیم و منتظر باشیم تا چه کسانی بر مسند شورای شهر قرار می گیرند و آنگاه آسمان ربسمان کنیم که کارها را خراب کردند و شهر را ویرانه کردند و مدنیت و شهروندی بر باد فنا رفت!
نگارنده در پیامی کوتاه در شبکه های اجتماعی موبایلی، طرح حمایت از نامزدهای اهالی رسانه و فرهنگ و هنر و نیز شایستگان سایر اقشار را برای انتخابات شورای شهر پیشنهاد دادم؛ اغلب همکاران از این ایده استقبال کردند اما متاسفانه تا این لحظه اقدامی و نتیجه ای حاصل نشده ست.
از آنجا که شورای شهر ماهیت مدنی و اجتماعی دارد و نه سیاسی، وقت آن است که فارغ از جانبداری های سیاسی و تعصبات قومی به مدد همکاران خود و نامزدهای شایسته، دانش آموخته، متخصص و متعهد بشتابیم و رسالت صنفی خود را ایفا کنیم.
انتظار می رود اصحاب رسانه و مطبوعات و اهل قلم و نیز اهالی فرهنگ و هنر در این حرکت مدنی و اجتماعی پیشگام باشند و گرنه به قول فرگوسن ما نباید فقط به هنگام پیروزی ها در کنار هم باشیم بلکه در ابتدای راه، در میانه راه در شکست و پیروزی باید همدلی و انسجام صنفی خود را به نمایش بگذاریم.
انتظار می رود هر چه زودتر این مهم به مشورت و نظرسنجی گذاشته شود و نظر به تصمیم کلی همکاران اقدام لازم صورت پذیرد تا مردم را در انتخاب اصلح مدد نماییم.
منبع: روزنامه مهران
6033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.