به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در دیدار با فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: حضور پلیس در ایام نوروز کاملا ملموس و پررنگ بود و نیروی انتظامی به خوبی توانست امنیت ترافیکی و اجتماعی را در استان برقرار کند.
وی با اشاره به امنیت مثال زدنی کشور در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ افزود: جمهوری اسلامی با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی از امنیتی پایداری برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: با وجود همه توطئه های دشمنان که علیه نظام اسلامی صورت می‌ گیرد وجود امنیت در کشورمان، برای دشمنان بهت انگیز است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه دستگاه‌های دولتی و سازمان ها شعار راهبردی سال 96 در کشور عملیاتی شود.
وی همچنین به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی بدنبال نا امید کردن مردم از نظام هستند ولی به فضل خداوند متعال در سال جدید، انتخابات با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد و یکی دیگر از مولفه های مردم سالاری در کشور تحقق خواهد یافت.
در این دیدار فرمانده انتظامی استان ایلام گزارشی از فعالیت های پلیس در سال 95 همچنین تعطیلات نوروزی امسال ارائه کرد و گفت: با تلاش مجموعه پلیس میزان سرقت های مهم در این استان در مقایسه با تعطیلات نوروزی سال گذشته 17 درصد کاهش یافت.
سردار نورعلی یاری اظهار کرد: استان ایلام در حوزه احساس امنیت، جلب مشارکت دستگاه‌های دولتی، رضایت مندی مردم و کاهش تلفات انسانی نیز رتبه اول کشور را کسب کرد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.