اسد قاسمی روز دوشنبه در  گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک واحد تولیدی با اشتغالزایی بیش از ۱۲ نفر خیاط ماهر و ۲ نفر هم به عنوان مسئول بسته بندی بصورت شبانه روزی در ۲ شیفت  راه اندازی شده است که می تواند روزانه بیش از ۶ هزار ماسک مدل کاسه ای با پارچه سه لایه استاندارد تولید و روانه بازار کند.

وی اظهار داشت: مواد اولیه قبل از ورود به کارگاه و همچنین بعد از تولید و خروج از کارگاه استرلیزه شده و تولید ماسک ها در مکانی با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی فردی و مکانی انجام می شود.

فرماندار مهران گفت: بخشی از ماسک های تولیدی بین داروخانه های سطح شهرستان با قیمت مصوب توزیع شده است و وفور و فراوانی این کالای مهم در این شرایط در حال اشباع بوده و در صورت نیاز سایر شهرستان های استان این واحد تولیدی قادر به تامین ماسک آنها نیز هست.

 وی یادآور شد: تولید ماسک نیز توسط نیروهای بسیجی در بخش مرکزی و صالح آباد و هلال احمر در مرکز شهرستان روزانه بالای ۲ هزار است که در مجموع روزانه هشت هزار ماسک و ۲ هزار دستکش در شهرستان تولید می شود به طوری که از شهرستانهای خارج از استان تقاضای خرید ماسک داشتیم.

قاسمی افزود: این واحد تولیدی در راستای مصوبات ستاد کرونای شهرستان و با همت و پیگیری های  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهران راه اندازی  و به مرحله تولید رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.