فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا اجرا می شود، اظهار داشت: این رزمایش یک روزه با عنوان لبیک یا خامنه‌ای و ارتش فدای ملت برگزار و اقداماتی نظیر شستشو و استریل، ضدعفونی مناطق مختلف شهر ایوان انجام می شود.

امیر سرتیپ فرهاد هادیانفر افزود: این رزمایش بیولوژیکی با همکاری تیپ ۱۸۱ زرهی شهرستان اسلام آباد غرب از توابع استان کرمانشاه برگزار و چندین دستگاه خودرو و پرسنل ارتش اقدام به ضد عفونی معابر مختلف این شهر می کنند.

وی تاکید کرد: پیش از اجرای این طرح ارتش جمهوری اسلامی مستقر در منطقه غرب کشور، اقداماتی مانند آماده سازی بیمارستان های ارتش، یگان های بهداشت و درمان گروهان های جنگ نوین ، ضدعفونی و گندزدایی سطح شهرها و پادگان ها و پخش مواد ضدعفونی کننده در بین شهروندان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: برای مهار و نابودی ویروس کرونا، ارتش جمهوری اسلامی از همه ظرفیت و امکانات بیولوژیکی خود بهره برده و همراه وزارت بهداشت و ستاد کرونا وارد میدان عمل شده است.

امیر سرتیپ هادیانفر با بیان اینکه مسوولیت و ماموریت رزمایش تامین سلامت مردم است تاکید کرد: رزمایش دفاع بیولوژیک تنها بخشی از پازل دفع ویروس را انجام می دهد و تکمیل این عملیات مشارکت و همکاری همه‌جانبه مردم را می‌طلبد.

وی ادامه داد: موفقیت و حصول نتیجه این عملیات به همکاری تمامی شهروندان در عدم خروج از منزل بستگی دارد، انتظار می‌رود مردم در خانه‌های خود بمانند و از رفتن به تفریح و خارج شدن از منزل خودداری کنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا در منطقه کاهش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.