رمضان دستیاری روز جکعه در حاشیه بازدید از دو کارگاه تولید لباسهای بیمارستانی مربوط به مددجویان این نهاد در شهر ایلام بیان کرد: این تعداد کارآفرین روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک و صدها دست  لباس حفاظتی تولید و وارد بازار می کنند.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا در این استان و به منظور تهیه اقلام مورد نیاز مردم در این زمینه، ۱۵ کارگاه تولید ماسک و لباس راه اندازی شده است و در آینده نیز تعداد بیشتری راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نهاد همواره از کار و تولید در خانواده های مددجو حمایت می کند، افزود: سالیانه هزاران خانواده مددجو در این استان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت وارد عرصه کار و تولید می شود.

دستیاری تصریح کرد: مشکلات مردم این استان به دنبال شیوع ویروس کرونا باعث شد که این نهاد در این زمینه نیز وارد عمل شود و از کارآفرینانی که با تولیدات خود به مبارزه علیه این بیماری بروند به صورت جدی حمایت کند.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان ایلام با ثبت هشت مورد جدید به ۱۲۸ نفر رسید.

به گفته دکتر محمد کریمیان، شمار افرادی که بر اثر کرونا در استان فوت کردند نیز هشت نفر است و از مجموع بیمارانی که در این استان به کرونا مبتلا شده اند تا کنون ۶۰ نفر بهبود یافته و ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.