کشف ۶۰ لیتر الکل احتکار شده در دره شهر

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سهراب زاده دادستان دره شهر در این خصوص گفت: در گشت مشترک دادستانی، شبکه بهداشت، تعزیرات و پلیس اطلاعات و امنیت پس از بازرسی تعدادی از داروخانه ها و فروشگاه های سطح شهر حدود ۶۰ لیتر الکل سفید از انبار یک فروشگاه کشف شد.

این فروشگاه متخلف با دستور دادستانی پلمب و صاحب فروشگاه نیز بازداشت شد و همچنین الکل های کشف شده جهت ارزیابی بیشتر و استفاده عمومی در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر قرار گرفت.

 چهار واحد صنفی متخلف در شهر ایلام پلمپ شدند

 معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: چهار واحد صنفی متخلف شامل ابزارفروشی، سوپرمارکت، داروخانه و نوشت افزار به دلیل گرانفروشی، سوء استفاده از موقعیت کنونی بازار و عدم عرضه کالا با حضور معاون دادستان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و سایر سازمان های مسوول پلمب شدند.

عزت اله عبدخانی افزود: 2 داروخانه و ابزارفروشی دیگر هم جهت تشکیل پرونده به معاونت بازرسی دعوت شده و به زودی برابر قانون با آنان نیز برخورد می شود. 

وی اضافه کرد: مردم مطمئن باشند متخلفان در هر صنف و جایگاهی در امان نبوده و با محرز شدن هرگونه تخلف احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم عرضه کالا و... شدیدا با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد. 

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.