زهرا همتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور دستورالعمل پیشگیری و کنترل کرونا">ویروس کرونا برای این مراکز شامل کمپ های ترک اعتیاد، خانه های سالمندان، مراکز نگهداری معلولان، خانه سلامت دختران، خانه امن زنان و دختران و شیرخوارگاه ارسال شده است.

وی ادامه داد: ممنوعیت این ملاقات ها شامل اعضای خانواده‌های این مددجویان، خیرین و بازدیدهای تخصصی کارشناسان این سازمان است.

به گفته وی، در صورت وجود بیماران مشکوک در این مراکز باید جداسازی شده و در اتاقی مخصوص نگهداری شوند.

مدیر کل بهزیستی ایلام یاداور شد: با هماهنگی انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای ارتقای سلامت کودکان، جامعه هدف و مربیان، فعالیت تمامی مهدهای کودک، مراکز روزانه و نیروهای طرح مراقبین، ویزیت در منزل و تسهیلگران طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه (cbr) تا ۱۲ اسفندماه تعطیل اعلام می شود.

به گفته وی، این تعطیلی شامل تمامی مهدهای کودک، مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی ایلام و نیروهای طرح مراقبین و ویزیت در منزل و (cbr) در تمامی شهرستانهای استان است.

همتی اظهار کرد: به کلیه مهدهای کودک و مراکز روزانه و شبانه غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی نیز اعلام شده تا به منظور ارتقا سلامت کودکان و مددجویان و همچنین پیشگیری و مقابله با کرونا">ویروس کرونا اقدامهای بهداشتی و ضد عفونی لازم را انجام دهند.

بر اساس اعلام امروز سخنگوی وزارت بهداشت، یک مورد نتیجه گزارش کرونا در استان ایلام مثبت اعلام شد.  

آخرین آمار ابتلای قطعی به کرونا">ویروس کرونا در کشور تا روز گذشته (جمعه) ۳۸۸ نفر است که ۷۳ نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و ۳۴ نفر فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.