به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راهی جندالله و پلیس‌های تخصصی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا در نه ماهه اول سال ۹۸ این تعداد محموله قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی در طول این مدت و در چند عملیات موفق و کنترل محورهای مواصلاتی توانستند ۳۰۰ راس گوسفند زنده ، ۳۳۰ دستگاه آبگرم کن، یک هزار و ۲۵۰ ثوب لباس خارجی مردانه ، ۲۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی ، چهار هزار و ۵۰۰ عدد آبمیوه خارجی، ۱۷۰ هزار متر لوله آبیاری، چهار کارتن لوازم آرایشی بهداشتی، ۲ هزار قلم دارو خارجی، پنج هزار ۸۶۸ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز را از سودجویان کشف کنند.

شهبازبیگی با اشاره به اینکه در این راستا ۲۴ نفر دستگیر شدند، یادآور شد: ارزش ریالی این کالاها توسط کارشناسان ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

وی اضافه کرد: هفت کامیون و ۶ دستگاه سواری متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال و تعداد سه باب مغازه نیز پلمب و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: مبارزه قاطع با قاچاقچیان، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.