نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ریزش ها در بارندگی اخیر در محورهای سه راهی جندالله، سه راهی کارزان - سرابله حمیل، تونل آزادی، چنار باشی، ارکواز - بان رحمان اتفاق افتاده بود.

وی از باز بودن تمامی راه های استان خبر داد و افزود: تنها جاده کمربندی دهلران به علت شدت بارندگی یک دهنه پل آن دچار خسارت شده و تردد در آن امکان پذیر نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: عوامل راهداری در حال برطرف کردن مشکل هستند و تا ساعاتی دیگر این مسیر بازگشایی خواهد شد.

دلخواه ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ اکیپ راهداری در محورهای استان مستقر هستند تا در صورت مشکلات احتمالی در راه ها نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها بصورت شبانه روزی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

جاده‌های ایلام لغزنده است/ رانندگان با احتیاط حرکت کنند

رییس پلیس راه ایلام نیز با بیان اینکه بر اثر نزولات جوی ، محورهای مواصلاتی استان لغزنده است از رانندگان خواست در حین تردد در این محورها با احتیاط حرکت کنند.

سرهنگ رضا همتی ‌زاده گفت: با توجه به شروع باران از شب و روز گذشته، محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان مخصوصا سرابله ، قلاجه و تونل اربعین لغزنده است.

وی افزود: با ادامه این روند و هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال مه گرفتگی، بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستانی رانندگان در حین تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ، تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ایلام ادامه داد: ماموران پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی حضور دارند و تردد رانندگان را رصد و در صورت تخلف، اعمال قانون خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.