سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صاحبان این خودروها باید به پارکینگ بزرگ اربعین مراجعه کرده و خودرو خود را با اعلام شماره پلاک به مسئولان پارکینگ، تحویل بگیرند.

وی یادآور شد: مالکان خودروهایی که برای یافتن ماشین خود با مشکل مواجه می‌شوند می‌توانند با سامانه‌های ۱۱۰، ۱۲۰ و ۱۱۰۱۲۰ تماس بگیرند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: همچنین رانندگان در طول مسیر بازگشت به استان خود با گرفتن سامانه ۱۴۱ از وضعیت لحظه‌ای ترافیکی راه‌های کشور اطلاع یابند.

سرهنگ همتی‌زاده در مورد ترافیک جاده‌های استان نیز گفت: هم اکنون تردد در جاده‌های خروجی استان ایلام پرحجم اما روان است و ماموران پلیس راه از استان‌های معین تا تخلیه کامل زائران در استان حضور دارند.

وی اضافه کرد: هم اینک بیش از ۹۰ درصد از پارکینگ های عمومی و اربعین در شهر مهران به علت بازگشت زائران از عراق تخلیه شده است و ۱۰ درصد باقیمانده نیز با بازگشت زائران به تدریج در حال خالی شدن از خودرو است.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

در ایام اربعین ۹۸ بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مرز بین المللی مهران تردد کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.