به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز سه شنبه در چهارمین روز از هفته دولت در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان سیروان افزود: علت اینکه بعد از گذشت سالها مشکلات شهری و روستایی هنوز پابرجاست همین مساله است به همین دلیل نوع نگاه ها باید تغییر کند.

وی تاکید کرد: شهرداری ها به عنوان نهادهای غیردولتی درآمد هزینه ای باید از راه های مختلف درآمد کسب کرده و امورات خود را بگذرانند.

معاون استاندار ایلام گفت: در مدیریت شهری نیازمند تغییر رویکرد و نگاه هستیم و تا این اتفاق نیفتد شاهد تغییرات مثبت در این حوزه نخواهیم بود.

کرمی تاکید کرد: شهرداری ها مزیت های بومی بسیار زیادی برای اجرای طرح های درآمدزا دارند و تسهیلات خوبی نیز در این زمینه پرداخت می شود.

**سه میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرداری ها و 500 میلیون تومان به دهیاری ها پرداخت می شود

معاون استاندار ایلام گفت: در صورت ارائه طرح های درآمدزا تا سقف سه میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرداری ها و 500 میلیون تومان به دهیاری ها پرداخت می شود.

کرمی افزود: شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا زمینه های مختلف ایجاد درآمد پایدار را بررسی کنند و از صاحبنظران و متخصصان حوزه های مختلف نیز مشورت بگیرند.

**پرونده راه قاضی خان بدره بسته می شود

معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: پرونده راه قاضی خان بدره به عنوان یکی از طرح هایی که زمان طولانی نیمه تمام مانده است بزودی بسته خواهد شد.

کرمی افزود: این طرح حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می شود با تزریق اعتبار از محل توازن و سیل به سرانجام برسد.

وی یادآور شد: 34 کیلومتر از این مسیر باقی مانده است که حدود 60 میلیارد تومان نیاز دارد که تخصیص داده می شود.

به گزارش ایرنا، احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام در چهارمین روز از هفته دولت به شهرستان سیروان سفر و در بدو ورود با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی در این سفر ضمن حضور در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای سیروان از پروژه تامین و انتقال آب دشت سیروان و واریانت سرتنگ بازدید کرد.

همچنین خانه بومگردی و سفره خانه سنتی کارزان واقع در سه راهی کارزان شهرستان سیروان با حضور معاون امور عمرانی استاندار ایلام افتتاح شد.

به گفته فرماندار سیروان، 11 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 990 میلیارد ریال هفته دولت در این شهرستان بهره‌ برداری و افتتاح می شود.

شهرستان سیروان با ۶۵۰ کیلومترمربع مساحت  با ۱۴ هزار و ۴۰۴ نفر جمعیت سال ۹۱ به شهرستان ارتقا یافت.

این شهرستان دارای ۶۵ روستا با چهار هزار خانوار معادل ۸۲ درصد جمعیت کل شهرستان است.

6032/6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.