به گزارش ایرنا، در این مراسم با تقدیر از خدمات معروف بسطامی، خیرالله گراوند به عنوان فرماندار جدید ایلام معرفی شد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در این آیین که روز پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به تهدیدات پیش روی نظام و تحریم های آمریکایی ها اظهار داشت: آمریکا و متحدانش نمی توانند با ایران و ملتش مقابله کرده و آنها را تهدید کنند.
محمد نوذری افزود: صحبت‌های مهم دیروز رییس جمهور و بیانیه تهران در بحث برجام هشدار جدی به آمریکا بود و وظیفه ما مسوولان تحقق شعارها و برنامه های دولت است.
وی همچنین به استفاده از ظرفیت‌ کشورهای همسایه برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: از طرفی استفاده هرچه بیشتر از بسترهای اقتصادی و تولیدی استان موجب پیشرفت و توسعه بیش از پیش ایلام خواهد شد.
معاون استاندار ایلام به در پیش بودن انتخاب مجلس در این استان اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری انتخابات سالم توام با انسجام از مهمترین اهداف نظام و دولت بوده و تمامی دستگاه ها و ارگان های استان در این زمینه باید مشارکت لازم داشته باشند.
نوذری اضافه کرد: مردم همواره از مسوولان انتظار پیشرفت استان را داشته و نگاه و توجه و اهتمام ویزه مدیران به این مقوله امری واجب و ضروری است.
وی تاکید کرد: همگرایی و وحدت تمامی گروه های سیاسی و احزاب در شرایط کنونی سبب دلگرمی آحاد مردم می شود و استفاده از ظرفیت های موجود در این راستا امری واجب و ضروری است.
وی اظهار داشت: ایلام استان بکری است و ظرفیت های دست نخورده و به کار گرفته نشده بسیاری دارد که بهره گیری از آنها می تواند روند توسعه این استان را سرعت بخشد.
وی بیان داشت: با توجه به تاکیدات دولت تدبیر امید در بکارگیری ظرفیت بانوان در دستگاه های اجرایی ، در هر پست و مقامی که از ظرفیت بانوان استفاده شده موفقیت و پیشرفت را به همراه داشته است بنابراین فرمانداران شهرستان ها توجه ویژه ی به این مقوله داشته باشند.
در ادامه سرپرست جدید فرمانداری ایلام نیز نظارت بر عملکرد کارکنان و خدمات ارایه شده به مردم را در رأس برنامه های این مجموعه عنوان کرد.
خیر الله گراوند ابراز امیدواری کرد، برنامه های فرمانداری شهرستان ایلام بر اساس شاخص های مختلف با تعامل و همکاری مجموعه دولت و اعضای شورای تامین تحقق یابد.
وی بیان کرد: با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
در پایان این آیین از خدمات معروف بسطامی فرماندار پیشین ایلام تقدیر شد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.