افشین بیرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجموع تولید گوگرد واحد دانه بندی گوگرد شرکت پالایش گاز استان ایلام در سال گذشته افزون بر60 هزار تن گوگرد بود.
وی افزود: در سال جاری ظرفیت تولید گوگرد از 200 تن فعلی با شروع تولید پایدار و بدون وقفه و با برقراری نوبت کاری شب در صدد افزایش این میزان تولید به 500 تن گوگرد در سال جاری است.
بیرامی یادآور شد: استفاده از ظرفیت تولید پیوسته تمام وقت یکی از راه های افزایش راندمان برای کاهش صدمات وارده به تجهیزات و دستگاه های تولیدی است.
وی گفت: کارخانه دانه بندی پالایشگاه گاز ایلام به عنوان یکی از واحدهای دارای تولید باکیفیت گوگرد در صدد توسعه و افزایش تولید در سال جاری است.
بیرامی توضیح داد: با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری پیش بینی می شود که بیشترین تولید و با کیفیتی بالاتر از استانداردهای موجود با هدف رونق تولید در این کارخانه محقق شود.
وی افزود: در تولید تمام وقت 24 ساعته فرصت بررسی و پایش و مهندسی معکوس قطعات دستگاه ها برای عبور از تحریم ها نیز به دست می آید.
رئیس کارخانه دانه بندی گوگرد شرکت پالایش گاز ایلام به مزایای تولید پایدار اشاره کرد و افزود: کاهش شدید هزینه های تامین قطعات از خارج از کشور با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی،کاهش استهلاک و در نتیجه کاهش هزینه های تعمیراتی،کاهش توقفات تولید و افزایش راندمان دستگاه ها و در نتیجه پایداری بیشتر تولید،از مزایای تولید پیوسته است.
بیرامی گفت: باکاهش هزینه های تامین قطعات و با استفاده از توان شرکت های تولید کننده داخلی پیش بینی می شود 40 درصد صرفه جویی اقتصادی و برگشت سرمایه به داخل کشور انجام شود.
وی اظهار داشت: با شروع تولید پیوسته بدون وقفه در این کارخانه ظرفیت افزایش 50 درصدی محصول تولیدی این واحد توام با رعایت مباحث کیفی از برنامه های اصلی شرکت است.
به گزارش ایرنا، پالایشگاه گاز ایلام در 15 کیلومتری شرق شهر ایلام قرار دارد، ظرفیت تولید پالایشگاه گاز ایلام روزانه حدود هفت میلیون متر مکعب است.
پالایشگاه گاز ایلام به منظور تامین گاز مصرفی این استان و استان های غربی کشور، تامین خوراک پتروشیمی ایلام، تقویت فشار گاز غرب کشور و شیرین سازی گاز میدان تنگ بیجار در ۲۵ کیلومتری شمال غرب بخش چوار احداث شده است.
کار احداث این مجتمع بزرگ صنعتی از خرداد ۱۳۸۰ آغاز و در پاییز سال ۱۳۸۶ مراحل راه اندازی اولیه آن به پایان رسید.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.