سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گویی خبری اظهار داشت: این امر به لطف خداوند متعال و همکاری و مساعدت همه دستگاه های امدادرسان و همچنین رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان محقق شده است.
وی افزود: با وجود افزایش سه درصدی تردد وسایل نقلیه در تعطیلات نوروزی سال 98 نسبت به سال قبل، تصادفات جاده ای در سطح استان کاهش چشمگیر داشت.
همتی زاده یادآور شد: عوامل و اقدامات موثری همچون استفاده از تجهیزات کنترل هوشمند اعم از دوربین های نظارتی و دوربین های ثبت تخلفات ثابت و سیار، رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف، برخورد با تخلفات حادثه ساز، افزایش تیم های گشتی محسوس و نامحسوس در محورهای استان، آموزش و اطلاع رسانی های مستمر و توقیف خودروهای دارای حرکات مخاطره آمیز، نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده ای در این ایام داشته است.
وی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه می بایست همه تلاش کنند تا تصادفات را به حداقل اقل ممکن برسانند، پلیس راه انتظامی استان ایلام به منظور تحقق این فرمایش ، تمام توان و تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا انشاءالله در طول سال 98 نیز همچون سال 97 شاهد کاهش تصادفات جاده ای در استان باشیم.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.