به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست ستاد بحران استان اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع و حضور موثر نیروی انتظامی به چادر نشینان، عشایر مستقر در مسیر سیل، زوار و تفرج کنندگان موجب شد که با وجود بارندگی های چشمگیر اتفاق خاصی رخ ندهد.
وی افزود: اگر وضع بحرانی است و هواشناسی پیش بینی می کند باید تدبیری اتخاذ شود تا بحرانی به وجود نیاید.
استاندار ایلام تاکید کرد: در برخی مناطق که خطرآفرین است از دستگاه قضا می خواهیم که حکم جمع آوری بدهند تا پیشگیری برای خسارات مالی به وجود بیاید.
سلیمانی دشتکی از مسئولان ذیصلاح خواست اطلاع رسانی و اعلام نظر کنند و اگر کسی اطلاع دقیقی ندارد، مطلبی که موحب نگرانی و تشویش می شود، اعلام نکند.
وی یادآور شد: وقتی ستاد بحران کشور و هواشناسی هشدار می دهد، مردم باید آنرا جدی بگیرند، امکانات و تجهیزات باید در مناطق حادثه خیز مستقر شود تا بتوان به سرعت وارد عمل شد.
استاندار ایلام اضافه کرد: هر تدبیر و سیاستی در مهار سیل لازم است، اتخاذ شود، در حوزه سد سیمره هر اقدامی پیشگیرانه باید انجام گیرد ضمن اینکه طلب مردم نیز به موقع پیگیری و پرداخت شود.
سلیمانی دشتکی از همه دستگاه ها ی خدمات رسان و زیر ساخت ها خواست که آماده باش کامل بوده و تدابیر لازم را بکار گیرند تا پیشگیری از بحران به عمل آید.
وی افزود: در پیشگیری از بحران هیچ ملاحظه ای نباید بشود اگر خطر در کمین نیست مردم را اذیت نکنید اما اگر بحران پیش رو است همه اقدامات پیشگیرانه را بکار گیرند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.