به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: از این میزان اعتبار چهار درصد (معادل 480 میلیارد ریال) در اختیار شورای برنامه ریزی استان برای پروژه های عمرانی استان قرار می گیرد که در بخش های مختلف هزینه می شود.
وی افزود: خبر مهم و خوشحال کننده دیگر شروع بکار شرکت ژئوفیزیک دانا با پروژه های اکتشاف نفت در استان ایلام است.
استاندار ایلام تاکید کرد: این شرکت با پروژه های اکتشاف نفت در 2 فاز شروع بکار نمود که فاز اول در شهرستان ایوان با پروژه تنگ بیجار در یک بازه زمانی چهار ساله کار خود را در زمینه اکتشاف نفت در مناطق شمالی استان هم اکنون آغاز کرده است.
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: فاز دوم این شرکت اوایل سال آینده در شهرستان دهلران با پروژه دانان در یک بازه زمانی یک ساله کار خود را در مناطق جنوبی استان آغاز می کند و مجموعه این فعل و انفعالات علاوه بر اینکه منجر به توسعه استان می شود، تعداد قابل توجهی اشتغالزایی در مناطق مختلف استان ایجاد می کند.
استاندار ایلام تاکید کرد: خبر خوب دیگر پذیرش اولیه اعطای ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت pp توسط بانک های عامل استان است که شروع بکار این پروژه مهم می تواند نقش حائز اهمیت در توسعه و ایجاد اشتغالزایی پایدار در استان داشته باشد.
وی یادآور شد: فراخوان دو مرحله ای انتخاب پیمانکار برای راه آهن اسلام آباد به ایلام خبر خوشحال کننده دیگر و عیدی دولت به مردم خوب استان ایلام است که در واقع رویای صاحب راه آهن شدن این دیار را به حقیقت می رساند.
استاندار ایلام در پایان از تصویب بخش دشت عباس از توابع شهرستان دهلران توسط هیات دولت خبر داد و گفت: کار باقی مناطق تحت اقدام استان در حوزه تقسیمات کشوری نیز با جدیت در حال پیگیری است.
وی در پایان از مردم ، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم ایلام، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه کارگزاران نظام و دولت در استان که زمینه ساز وحدت و همدلی و این اتفاقات خوب شدند، تقدیر و تشکر کرد.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.