به گزارش ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان ایلام اظهار داشت: دشمن با آگاهی به این موضوع مهم که بسیج عامل پویایی، انسجام ملی، اقتدار، قدرت، توسعه و آبادانی در انقلاب اسلامی است، از اشاعه این فاکتورها در دیگر ممالک واهمه دارد.
وی افزود: دشمنان با اصل و تفکر بسیج مخالف هستند چرا که حضور بسیج در صحنه های مختلف نظام در واقع انسجام ملی، اقتدار و قدرت بین المللی، توسعه، عمران، شکوفایی تولید و جهاد اقتصادی را برای کشور به ارمغان آورده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: بسیجیان نیروهای خودجوش و با انگیزه مردمی هستند که برای اعتلای انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حضوری موثر و پررنگ داشته اند و نیروی محرکه کشور محسوب می شوند.
سردار حسینی تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب و به برکت وجود بسیج چشم طمع جهان خواران و اجانب از کشور ما دور شده و اقتدار بسیج مانع از تحرکات دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی شده است.
وی گفت: در واقع بسیج هدیه ای ارزشمند از جانب پروردگار برای انقلاب نوپای ایران بود که با تفکر و اندیشه آینده نگرانه امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد تا پایه های نظام در برابر ناملایمات و مشکلات مستحکم تر شود.
سردار حسینی یادآور شد: عدم ثبات امنیت در کشورهای منطقه و جنگ و خونریزی در این کشورها به علت نبود نیروهای خودجوش مردمی و بسیج همگانی است در حالیکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه آشوب زده خاورمیانه مرهون هوشیاری بسیجیان است.
به گزارش ایرنا، 259 هزار و 430 نفر در عضور فعال بسیج استان ایلام هستند که این تعداد در قالب 46 گردان بیت المقدس، عاشورا، کوثر در سطح استان فعالیت می‌کنند، همچنین سه هزار و 501 حلقه صالحین از خواهران و برادران در استان تشکیل شده است.
29 آبان تا پنجم آذر هر سال به نام هفته بسیج نامگذاری شده است، ( بسیج، چهل سال افتخار) شعار امسال هفته گرامیداشت بسیج است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.