به گزارش ایرنا، ایوب درویشی روز سه شنبه در نشست هماهنگی با اعضای کمیته پشتیبانی ستاد کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: دستگاه ها و سازمان های عضو ستاد برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام به ویژه اعضای کمیته پشتیبانی کنگره باید با وزارتخانه ها و سازمان های متبوع خود در مرکز برای جذب اعتبار هماهنگی های لازم را انجام دهند.
وی افزود: در ابتدا باید از همه توان و ظرفیت حداکثری استان ایلام برای برگزاری مطلوب این کنگره استفاده کرد و سپس در صورت نیاز و کمبود منابع اعتباری و امکانات از مرکز کمک گرفته شود.
درویشی یادآور شد: نکته حائز اهمیت اینکه همه دستگاه ها و نهادهای عضو ستاد برگزاری کنگره باید رعایت مقوله اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی در هزینه ها، نیازسنجی بر اساس واقعیت های موجود را مد نظر داشته باشند.
وی اظهار داشت: باید با پرهیز از موازی کاری، برای برگزاری مطلوب این کنگره همه دستگاه های عضو از یک سیاست واحد پیروی کنند و بر حسب وظیفه محوله خود اعتبارات و امکاناتی را برای این کنگره در نظر بگیرند.
به گفته درویشی کنگره سه هزار شهید استان ایلام یک کنگره و برنامه مردمی است و باید از توان و ظرفیت اقشار مختلف مردم، گروه ها، انجمن و تشکل ها نیز در برگزاری مطلوب تر این برنامه فرهنگی و معنوی بهره گیری کرد.
معاون استاندار ایلام از دستگاه های عضو کمیته پشتیبانی خواست با توجه به اهمیت نقش این کمیته در برگزاری موثر و باشکوه کنگره هر نهاد یک نفر رابط تام الااختیار را به کمیته و دبیرخانه ستاد معرفی کنند تا در جلسات ماهیانه کمیته شرکت داشته باشد و به رئیس کمیته گزارش جمع بندی فعالیت های ماهیانه دستگاه خود را ارائه دهد.
درویشی تاکید کرد: با توجه به اهمیت برگزاری کنگره شهدا باید نقش و جایگاه استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی به خوبی در سطح ملی تبیین و معرفی شود.
به گزارش ایرنا، کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام سال آینده با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار می شود.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.