عباس زمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این اردوی یک روزه دانش آموزان دختر و پسر پایه های مختلف تحصیلی در قالب 12 گروه به همراه والدینشان شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی – آموزشی در دل طبیعتی بکر ، آب و هوی خوش و فضایی زیبا اجرا شد، کارشناسان برای دانش آموزان کارگاه های آموزشی - مهارتی برگزار کردند.
وی بیان داشت: این طرح از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز ویژه پایگاه های تابستانی فعال درکانون های فرهنگی تربیتی و مدارس با نگاه ارتقاء دانش عمومی و مهارتی ، تقویت روابط بین فردی و خانوادگی و غنی سازی اوقات فراغت در بین اعضای خانواده در نواحی و مناطق 8 گانه آموزش و پرورش استان اجرایی شد.
وی تصریح کرد: کارگاه های آموزشی کوتاه مدت در این اردو با حضور کارشناسان دستگاه های اجرایی از جمله محیط زیست ، نیروی انتظامی ، هلال احمر و آتش نشانی تشکیل شد.
وی آشنا کردن دانش آموزان با مهارت های زندگی ، امداد و نجات ، آسیب های اجتماعی از جمله فضای مجازی ، رعایت نکات ایمنی در خانه و محیط اجتماعی ، برنامه ریزی فردی برای استفاده بهینه از اوقات فراغت در کانون گرم خانواده ، ویژگی های یک دوست خوب و سالم ، راههای تحکیم بنیان خانواده را از جمله محورهای آموزشی این اردو تابستانه ذکر کرد .
وی اضافه کرد: کارگاه های آموزشی این اردوی دانش آموزی - خانوادگی بر حسب گروه سنی دانش آموزان در قالب گروه های چند نفره و برای اولیاء نیز به صورت جداگانه برگزار شد.
زمانیان گفت: در این اردوی یک ماهه بیش از 2 هزار دانش آموز با خانواده هایشان شرکت کردند.
وی اظهارداشت: مسئولیت این اردوی تابستانی را 24 نفر از سرپرستان و مربیان فعال در کانون های فرهنگی تربیتی و کارشناسان حوزه فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان برعهده داشتند.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.