به گزارش ایرنا محمدجواد کولیوند روزسه شنبه در دیدار با اعضای دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و خدام البرز افزود: درشرایط کنونی دشمن آسیب های اجتماعی را نشانه گرفته است.
وی ادامه داد: پیگیری مطالبات اصناف مختلف و ساماندهی موسسات مالی و اعتباری از جمله عواملی به شمار می رود که موجب رقم خوردن شرایط مناسب می شود.
کولیوند، همچنین آسیب شناسی عملکرد دولت ها را به عنوان یکی از مولفه ها در جلوگیری از تجربه شرایط فعلی دانست و افزود: خلاء هایی که در بخش تولید وجود داشت و همین طور روند سرمایه گذاری سپرده های ارزی از تولید به کنج خانه ها شرایط خاصی به وجود آورده است.
وی با بیان اینکه در شرایط اضطرار تشخیص خرید کالاهای استراتژیک باید در اولویت قرار می گرفت؛ افزود: ثبت سفارش کالاهای غیرضروری بدون توجه به نیازهای اصلی داخلی به مواد اولیه و ضروری در کشور نیز از دیگر خلاء ها در تصمیمات مدیریتی بشمار می رود.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه اهتمام ویژه ای برای قطع دست های پنهان و رانت خواری وجود دارد، افزود: در این جریان مجلس درگیری جدی دارد و در جلسات غیرعلنی این موضوع با تعصب خاص و ویژه ای پیگیری می شود.
کولیوند، رفع دغدغه اشتغال و معیشت مردم را ضروری دانست و گفت: عملکرد سست در برابر فساد اقتصادی جامعه را مایوس می کند و یکی از کارهای دلگرم کننده در این رابطه پاسخگویی خوب از سوی مسئولان است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.