به گزارش ایرنا، احمد فاضلیان روز یکشنبه در دیدار با خانواده های معظم شهدای دادگستری استان البرز افزود: در دستگاه قضایی شاهد خدمات ارزنده‌ای هستیم لیکن به همان میزان از اقدامات انجام شده دفاع یا اطلاع‌رسانی لازم با هدف آگاهی مردم وجود ندارد.
وی ادامه داد: این در شرایطی است که شاهد هجمه‌های ناجوانمردانه علیه قوه قضاییه هستیم.
فاضلیان گفت: مردم درصورت اطلاع رسانی کاستی ها را می پذیرند زیرا ملت ایران نماد کامل ایثارگری است و اگر مردم متوجه شوند مشکلات و کاستی‌هایی وجود دارد آن را نادیده می‌گیرند، بنابراین باید کمبودها و کاستی‌ها را به مردم گفت و مراقب بود تا دلسرد نشوند چون دور کردن مردم از نظام اسلامی، خیانتی بزرگ است.
وی بر ضرورت تنویر افکار عمومی و افزایش آگاهی عمومی تاکید کرد و گفت: برخی از بیان حقایق به مردم و تنویر افکار عمومی ابا دارند، این در حالی است که همه سیستم‌های دنیا بر اقناع افکار عمومی تاکید دارند و پیش از اینکه اقدام منطقه‌ای یا فرامنطقه‌ای انجام دهد درصدد اقناع افکار عمومی بر می‌آیند.
وی ادامه داد: کار بی‌منت برای مردم، اجرای کامل عدالت، مبارزه کامل با فساد، احترام به مردم و تکریم آنها از جمله خواسته‌های شهدا است که اگر به آن‌ها عمل نشود از آرمان‌ها فاصله خواهیم گرفت.
رئیس کل دادگستری البرز اظهار داشت: امروزه رفتارهایی مشاهده می‌شود که بیانگر فاصله از این آرمان‌ها است و برخی از رفتارها و اعمال با اهداف نزدیک نیست که برای بازگشت به آن آرمان‌ها، باید در روش‌ها و منش‌ها تجدیدنظر کرد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.