به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: در دهه 60
ترورهای گسترده ای توسط ایادی استکبار جهانی در ایران اسلامی انجام شد که می توان به ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب و حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اشاره کرد.
امام جمعه کرج یادآورشد: این اقدامات خصمانه و تروریستی دشمنان اسلام موجب انسجام بیشتر ملت ایران شد و امروز مردم انقلابی ایران تمام قد در مقابل آمریکا و دشمنان اسلام ایستاده اند.
وی با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: به مناسبت شهادت دکتر بهشتی ، هفته عدالت و قوه قضاییه شکل گرفت که دستگاه قضایی کشور باید مطالبات مردم ، مقام معظم رهبری و قانون اساسی را تامین کند .
حسینی همدانی بیان داشت: عده ای ناجوانمردانه به تخریب قوه قضائیه می پردازند و برای تضعیف آن تلاش می کنند .
نماینده ولی فقیه دراستان البرز ادامه داد: امروز قوه قضاییه باید برای کسب مطالبات مردم انقلابی ایران از کشورهای بیگانه در مجامع بین المللی حضور فعال داشته باشد .
خطیب جمعه کرج با اشاره به هجمه های دشمنان اسلام به ارزش های دینی گفت: امروز اسلام وهابی و داعشی در مقابل اسلام ناب ایجاد شده تا به ارزش های الهی خدشه وارد شود.
وی افزود: مبارزه با ظلم از عقاید مذهب شیعه است که سبب دشمنی و خشم طولانی جبهه استکباری شده است.
امام جمعه کرج گفت: وهابیت و عملکرد منفی داعشی درسال های اخیر فجایعی را بوجود آورد و این جبهه در مقابل اسلام ناب تشکیل شد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر تبلیغ اسلام ناب و ارزش های الهی اظهار داشت : در این زمینه باید گام های ارزشمندی برداشته شود.
وی ادامه داد: امروز دشمنان از همه امکانات برای مقابله با ارزش های دینی استفاده می کنند اما متاسفانه جهان اسلام رسانه تبلیغی مناسبی ندارد و خانواده ها و فرزندان ما درمحاصره عقاید نابود کننده دشمنان هستند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان با رنگ و لعاب برای همه اقشار برنامه ریزی می کنند و ترفندهای مختلفی برای کاهش یاران جبهه حق دارند که اگر اهتمام نداشته باشیم با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که در مسند تفکراسلامی هستند باید جهادی عمل کنند.
وی با قدردانی از تلاش های خوب تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی های جهانی، گفت: در خیلی از مسائل باید مانند جام جهانی عمل کرد.
خطیب جمعه کرج ، حمایت از کالای ایرانی و صرفه جویی در مصرف آب به عنوان 2 مقوله مهم اقتصادی و حیاتی دانست و گفت: در این 2 بخش باید مردم و مسئولان پای کار بیایند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.