به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی عصر یکشنبه درپنجاه و نهمین نشست شورای آموزش و پرورش البرزگفت: البرز برای پاسخگویی به مطالبات مردم در بخش فضای آموزشی نیازمند مشارکت بالای خیرین مدرسه ساز کشوراست .
وی با اشاره به اینکه البرز یک استان مهاجر پذیر است، اظهار داشت: باید به گونه ای عمل شود که انگیزه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در البرز بالا برود تا فضای مناسب برای دانش آموزان آماده شود.
استاندار البرز عملیاتی کردن مصوبات شورای آموزش و پرورش و ارتقاء سطح مشارکت ها به منظور ایجاد زیرساخت های آموزشی در البرز را ضروری دانست.
وی با بیان اینکه در البرز بین 700 تا 900 منطقه حاشین نشین وجود دارد، یادآورشد: در این مناطق و محله ها کسانی حضور دارند که آسیب پذیرند و نیاز به حمایت دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش دارند.
نجفی در بخش دیگری از سخنانش بر مهارت آموزی دانش آموزان با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی تاکید کرد و افزود: با توجه به نیاز کشور باید مسیر علمی و عملی برای نسل آینده ساز در پیش گرفت.
استاندارالبرز گفت: پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت باید دانش آموزان را تحت پوشش برنامه های آموزشی در زمینه مصرف بهینه آب، محیط زیست، طرح مزرعه سبز و سایر مهارت های آموزشی قرار دهند.
نشست شورای آموزش و پرورش البرز،6 مصوبه در زمینه هزینه کلاس های جبرانی و پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت در تابستان، آماده کردن استان برای میزبانی مسابقات ملی کاردانش، افزایش شهریه مدارس خاص، فعال کردن کمیته های ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید و میز خدمت در آموزش و پرورش را به همراه داشت.
استان البرز460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.