احمدرضا فیروزی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره برای شرکت در این مسابقه نام نویسی کنند.
این مسئول خاطر نشان کرد: در زمان حاضر دانشگاه های پیام نور، علوم پزشکی وعلمی کاربردی با همکاری و نظارت دبیرخانه مسابقات مناظرات دانشجویی اقدام به برگزاری مسابقات به صورت درون‌ دانشگاهی کرده‌اند.
فیروزی افزود: تاکنون 14 تیم با این رویکرد شکل گرفته‌اند که با توجه به آغاز فراخوان استانی، تعداد تیم‌ها افزایش خواهد یافت.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز اظهار کرد: این مسابقات با هدف ارتقا فرهنگ گفت وگو و گسترش بحث علمی در 2 مرحله دانشگاهی و استانی ویژه بهار و تابستان سال جاری برگزارمی شود و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله منطقه‌ای صعود خواهند کرد.
فیروزی افزود: در هر مناظره چهار نفر شرکت می‌کنند که 2 تن از آنان برای اثبات قضیه(موافق) و 2 تن دیگر برای نفی آن(مخالف) می‌کوشند و برای به کرسی نشاندن نظر خود اقامه دلیل می‌کنند.
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای تیم‌های شرکت‌کننده، به تیم‌های برتر استانی که به مرحله منطقه‌ای نیز راه خواهند یافت، جوایزی اهدا می‌شود.
فیروزی یادآور شد: مهلت ثبت نام مرحله استانی تا پایان اردیبهشت است و علاقه‌مندان می توانند برای نام نویسی و کسب آگاهی درباره چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز(دبیرخانه مسابقات مناظره دانشجویی) مراجعه و یا با شماره تلفن 34505151 - 026 تماس حاصل نمایند.
استان البرز دارای بیش از50 مرکز آموزش عالی است و جمعیت دانشجویی استان بیش از 150هزار نفر برآورد می شود.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.