استاندار البرز گفت: استان البرز به‌عنوان استان معین تهران که خود نیز در معرض 31 بلای طبیعی قرار دارد لازم است با اعتبارات کامل، تجهیز و برای امدادرسانی به روزرسانی شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در نشست شورای مدیران هلال احمر استان افزود: رسالتی که هلال احمر دارد فارغ از دین، سیاست، نژاد و اندیشه‌ها است و تنها دنبال نجات جان انسان‌هاست. 

وی ادامه داد: امروزه کسانی برای امدادرسانی و خدمت به دیگران آماده می‌شوند و قصد کمک دارند که تنها دنبال کسب رضایت خداوند هستند.

نجفی گفت: کشور ما در معرض بحران‌های طبیعی است که می‌تواند منشا خطرات بسیاری باشد و از ۴۱ بلای طبیعی شناخته شده در ایران، البرز مستعد ۳۱ حادثه است.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تقویت انبارهای امداد و نجات اضافه کرد: البرز در شرایط ویژه‌ای قرار دارد بخصوص اینکه معین استان تهران نیز است لذا باید درصدد جذب اعتبارات ویژه برای این بخش باشیم و در تمامی بخش‌ها ارتقا خدمات مورد تاکید است.

نجفی با بیان اینکه عملکرد و اقدامات هلال احمر در البرز بسیار چشمگیر است، تصریح کرد: جوانان فعال و پویا در هلال‌احمر نقش پررنگی دارند و باید در عمل به آنها فرصت حضور داد چراکه نشاط در حوزه جوانان بواسطه هلال احمر بیشتر است و در این راستا اعتماد به نفس و حس مفید بودن در آنها تقویت می‌شود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه جوانان باید در تمام جلسات تخصصی استان به‌عنوان ناظر بر مصوبات و تصمیم‌ساز حضور داشته باشند، افزود: دانشگاه علمی کاربردی هلال‌احمر رسالت سنگینی در آموزش جوانان ایفا می‌کند چراکه ارائه دروس به‌صورت تئوری به‌تنهایی کافی نیست.

وی با بیان اینکه همواره از شعار بدور بودم و درصدد اقداماتی عملیاتی هستم، افزود: قدردان نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر هستیم که بدون هیچ چشم‌داشتی در راه نیک کمک به مردم گام برمی‌دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.