دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه  تدبیر از اتفاقات دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر با محوریت ازدواج و خانواده، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمدرضا حسینى در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزارى دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر، گفت: از آنجایى که استقبال خوبى از نخستین دوره جشنواره ملى فیلم کوتاه تدبیر صورت گرفت به دنبال این هستیم تا رایزنى ها و اقدامات لازم برای برگزارى دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر با محوریت ازدواج و خانواده صورت گیرد.

وى ادامه داد: اعلام فراخوان جشنواره از رسانه هاى مکتوب و تصویرى بزودی اعلام خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر با اشاره به تفاوت دومین جشنواره ملى تدبیر با محوریت ازدواج و خانواده با سرى نخست آن، بیان داشت: علاوه بر موضوعات گذشته، موضوع و محتواى جدیدى براى فیلمسازان سراسر کشور و همچنین امکانات ویژه اى براى فیلمسازان استان البرز در نظر گرفته شده است که متعاقبا  اعلام می شود.

وى در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امید داریم که فیلمسازان و به ویژه جوانانى که در این عرصه فعالیت مى کنند همانند دوره گذشته و حتى تخصصى تر به ساخت فیلم بپردازند.

  نخستین جشنواره ملى فیلم کوتاه تدبیر با محوریت ازدواج و خانواده در شهریور ماه ١٣٩٦ در سه روز متوالى (١٧ تا ١٩ شهریور)  به میزبانی البرز برگزار شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.