به گزارش ایرنا، محمد نبیونی روز جمعه در آیین بهره برداری ازقطعه 3 بلوار ماهان -شهید ناصربخت کرج اظهار داشت: حدود 11 سال است که پروژه قطار شهری کرج آغاز شده و مدیریت شهری نتوانسته از منابع خود برای پیشرفت این پروژه بهره ببرد.
وی ادامه داد: بودجه سال آینده شهرداری کرج علاوه بر هزینه های جاری ، به صورت ویژه وحدود 200 میلیارد تومان آن به قطار شهری اختصاص یافته و به مردم قول می دهیم در فاصله زمانی 18 تا 24 ماه بخشی از قطعه یک خط 2 قطار شهری را راه اندازی کنیم .
وی با اشاره به اینکه طی 6 ماه فعالیت دوره پنجم شورای شهرکرج مهمترین اقدام تصویب لوایح متمم بودجه 96 و بودجه سال 97 بود، بیان داشت: در بودجه سال آینده این شهرداری 2 اتفاق خوب رخ داده که با همکاری اعضای کمیسیون تلفیق شهرداری هیچ گونه بدهی نداشته باشد و دوم اینکه پرداختی ها به نیروی انسانی این شهرداری به موقع انجام شود.
این مسئول با اشاره به پیشرفت 32 درصدی قطعه یک خط 2 قطار شهری کرج اظهار داشت: با حمایت استاندارالبرز این پروژه به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته نبیونی اگر همه معابرکلانشهر کرج را گشوده شود باز هم مشکل ترفیک و حمل و نقل مرتفع نخواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتصاب بانوان توسط شهردار کرج در جایگاه های مدیریتی گفت: اقدامی شایسته بود و بانوان ثابت کردند که دارای توانایی بالایی برای فعالیت در عرصه های مدیریتی هستند.
قطعه 3 بلوار ماهان - ناصربخت کرج به طول 1300 متر مورد بهره برداری قرار گرفت.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.