به گزارش ایرنا، دکتر فرهاد حمزه زاده روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: موسسه خدماتی درمانی البرز دارای بخش های مختلف جراحی و درمانی است که روزانه بیش از 4 هزار مراجعه کننده دارد.
وی ادامه داد: برهمین اساس این موسسه تنها مرکز درمانی استان البرز است که دارای پد بالگرد بوده و در تمام بخش های درمانی به استثنای قلب و عروق به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهد.
مدیرعامل موسسه خدمات درمانی البرز کرج با بیان اینکه این موسسه به طور شبانه روزی دارای پزشکان متخصص مقیم است ، گفت: در بخش زنان ، اطفال داخلی ، بیهوشی و جراحی مغز و اعصاب، پزشکان مقیم به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می کنند.
وی با اشاره به راه اندازی بزرگترین مرکز تصویر برداری کشور در این موسسه در سال جاری اظهار داشت:
روزانه به 400 نفر دراین مرکز خدمات داده می شود.
حمزه زاده گفت: دربخش تراکم استخوان و ماموگرافی عکس های مختلف با کیفیت بالا داریم ضمن آنکه بیماران اورژانسی به صورت ویژه خدمات دریافت می کنند.
مدیرعامل موسسه خدمات درمانی البرز کرج اظهار داشت: بیشترین مراجعه کنندگان به بیمارستان این موسسه در بخش درمانگاهی با آماری حدود یک هزارو 800 تا 2 هزار نفر است.
وی ادامه داد: بسیاری از بخش های بیمارستان به صورت فوق تخصصی بوده و خدمات دهی برای بیماران دارای بیمه تامین اجتماعی رایگان است.
حمزه زاده اظهار داشت: فوق تخصص پلاستیک، غدد، روماتولوژی، کلیه و چشم دراین موسسه استقرار یافته و در بخش آزمایشگاه روزانه 350 نفر خدمات دریافت می کنند.
وی گفت: روزانه بین700 تا 800 نفر به اورژانس بیمارستان دارای تخت درمانی است ، مراجعه دارند.
وی بیان داشت : در150 رشته پزشکی ، فعالیت درمانی و خدماتی در این موسسه خدمات ارائه می شود.
مدیرعامل موسسه خدمات درمانی البرز کرج گفت: دراین بیمارستان افرادی به نام ولکام نرس ، بیماران در بخش های مختلف همراهی می کنند تا خدمات لازم ارائه شود.
وی تعداد تخت های فعال موسسه خدمات درمانی البرز را 452 تخت اعلام کرد و بیان داشت: روزانه 17 زایمان طبیعی که بیشترآن بدون درد است دربخش زنان و زایمان این موسسه انجام می شود.
حمزه زاده به خدمات ویژه این موسسه اشاره کرد و گفت: متخصصان این موسسه اواخر سال گذشته بازوی قطع شده جوان 23 ساله را در عمل جراحی منحصر به فرد پیوند دادند و سلامتی را به او بازگرداندند.
وی به نمونه دیگری از خدمات شاخص پزشکی این موسسه اشاره کرد و افزود: چند روز پیش یک مادر باردار که دچار عارضه ویژه شده بود با تلاش پزشکان این بیمارستان پس از 2 دقیقه ایست قلبی ، احیاء شد و فرزند سالم به دنیا آورد.
این مسئول به خدمات نوروزی این موسسه اشاره کرد و افزود: درتمام ایام تعطیل پزشکان متخصص به بیماران خدمات دهی می کنند.
وی اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 300 مصدوم جاده های استان البرز دربیمارستان این موسسه بستری شدند.
حمزه زاده گفت: این موسسه به مجهز ترین بخش کلیوی با دستگاه سنگ شکن مدرن تجهیز شده و بیماران خدمات مناسب دریافت می کنند.
این مسئول از راه اندازی بخش فوق تخصصی قلب موسسه خدمات درمانی البرز در آینده نزدیک خبرداد، گفت: امسال این موسسه در بین مراکز بیمارستانی استان البرز طبق شاخص کمی و کیفی وزارت بهداشت و درمان ، رتبه برتر را کسب کرد.
تمام خدمات موسسه خدمات درمانی البرز کرج برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان است.
استان البرز با 3 میلیون نفر جمعیت ، حدود یک میلیون و 500 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.