به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز یکشنبه در جلسه شورای ورزش در استانداری البرز با اشاره به برگزاری این 2 رقابت به میزبانی البرز افزود: با پیگیری فدراسیون تکواندو با وجود ظرفیت برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی تکواندو در استانهای دیگر ، این فرصت مغتنم برای البرز بوجود آمده است.
وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت بالای جوانان باید هرچه بیشتر نشاط اجتماعی را در قالب ورزش به وجود آورد، که برگزاری این دوره از مسابقه ها هستند که موجب ایجاد نشاط اجتماعی شدند.
نجفی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی د کشور با شعار قابل اجرا نیست خاطر نشان کرد: این رقابت های مهم که در بهار سال 97 برگزار می شوند، زمینه را برای نشاط هرچه بیشتر فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه استان درحوزه جوانان باید حضور قوی تری باید و خیلی از مسایل دراین بخش باید حل شود اظهار داشت: با توجه به اهمیت رقابت های پیش رو، کمیته هایی برای هماهنگی هرچه بیشتر و اجرایی شدن اهداف برگزاری ، باید تشکیل شود.
نجفی افزود: کمیته های اسکان، انتظامی و امنیتی ازجمله موارد قابل توجه دراین زمینه به شمارمی روند که باید هرچه بیشتر زمینه را برای برگزاری بهترین میزبانی فراهم کرد.
وی گفت: این دوره از مسابقه ها، فرصتی برای البرز است تا خود را بیشتر نشان دهد ، دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش باید هرچه قوی تر عمل کنند.
استاندار البرز اضافه کرد: رشته تکواندو ، ورزش پرنشاط و رزمی است که باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دستگاه های اجرایی البرز برای میزبانی از مسابقه های بین المللی پیش رو موظف هستند برنامه ریزی منسجمی را در پیش گیرند.
دراین نشست توافقنامه ای بین فدراسیون تکوندو کشور با استان البرز برای برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر و هشتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا به میزبانی البرز تبادل شد.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.