مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۸۱۱ هکتار از اراضی استان به انواع روش های نوین آبیاری تجهیز و ۱۲۱۰ هکتار نیز در دست اجرا می باشد.

به گزارش ایلنا از کرج،حجت الله رضایی مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت:در سال جاری جهت اجرا و توسعه ی ۲۳۹۷ هکتار انواع روشهای نوین آبیاری مبلغ ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار از دو محل بند الف تبصره ۴ و ردیف ملی بودجه سنواتی به ترتیب ۸۵ میلیارد ریال و ۲۴۰ میلیارد ریال برای استان البرز مصوب شده است.

وی افزود: تاکنون مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال شامل ۶۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال اسناد خزانه اسلامی و مبلغ ۵۱ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال وجه نقد به استان تخصیص داده شده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت : از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۸۱۱ هکتار از اراضی استان به انواع روش های نوین آبیاری تجهیز و ۱۲۱۰ هکتار نیز در دست اجرا است و علاوه بر آن پروژه ۲۰۴۰ هکتاری شرکت تعاونی تولید روستایی ماهدشت نیز از تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری وارد فاز اجرایی شده است.

وی گفت: در حال حاضر پیمانکار مربوطه مشغول عملیات اجرایی این طرح بوده و به طور کلی تا این تاریخ از ابتدای برنامه توسعه روش های نوین آبیاری ۱۳۰۰۰ هکتار از اراضی استان در این خصوص تجهیز شده اند.

رضایی اضافه کرد: طی یک برنامه ۱۰ ساله که از ابتدای سال ۹۵ آغاز گردیده ، برای ۴۲۰۰۰ هکتار از اراضی زراعی و باغی استان در صورت تامین اعتبارات مصوب ، اجرای انواع روشهای نوین آبیاری هدف گذاری شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.