به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر به همت پایگاه مقاومت بسیج کارکنان(بعثت) در سالن آمفی تئاتر ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور مسئول و پرسنل نهاد،ریاست دانشگاه،معاونین،مدیران،اساتید و کارکنان برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر اخوان اکبری،ریاست دانشگاه طی سخنانی به گرامیداشت دهه فجر و ارزش های آن پرداخت.

در ادامه مراسم،حجت الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد رهبری دانشگاه،بعد از حمد و ثنای خداوند متعال به خاطر نعمت های بزرگی همچون نعمت انقلاب،ولایت و محبت اهل بیت(ع)،به تبیین مفهوم انفجار نور در کلام امام خمینی (ره) پرداخت.

ایشان منظور از بیان جمله «انقلاب ما انفجار نور بود» توسط امام راحل را در جهان معاصر که دین آموزه های الهی برای سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت انسانها در بلوک شرق به عنوان افیون ملتها معرفی شده و در جهان غرب در امور غربی مغربی شده و حق اظهار نظر در امور اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را نداشته و انسان در تاریکی حقیقی و ظلمات جهل شده بود انفجار نور حقانیت اسلام، توسعه خدامحوری و تحقق آموزه های دینی و معنویت و گستردگی و نفوذ جهانی انقلاب در شرق و غرب دانستند و خاطر نشان کردند که با توجه به حضور اینجانب در جمهوری آذربایجان،تاثیر انقلاب بر مردم آن مناطق را از نزدیک دیده و لمس کرده ام.
مسئول نهاد رهبری در ادامه به هوشیاری جامعه دانشگاهی در مقابل توطئه ها و برنامه های دشمن در زمینه دلسرد نمودن مردم از آرمان های انقلاب تاکید کرده و مسئولین را به تلاش بیشتر بویژه در زمینه حل مشکلات اقتصادی مردم توصیه نمودند.

ایشان با اشاره به نقشه های دشمنان انقلاب فرمودند: انقلاب اسلامی ما بخاطر تغییر و دگرگونی که در جریان حاکم بر جهان ایجاد کرد دشمنان واقعی دارد که دشمنی خودشان را اعلام کرده و در همه توطئه هایی که برعلیه انقلاب اتفاق افتاده است دست و دخالت آنان مشاهده می شود و تشکیل اتاقها فکر اندیشکده ها رسمی و غیر رسمی و برنامه های براندازی را به صراحت اعلام می کنند لذا آگاهی و بصیرت، حضور در صحنه های حساس انقلاب، حفظ روحیه انقلابی و تبعیت کامل از امامت و رهبری فرزانه انقلاب ضروری و وظیفه همه اقشار جامعه دانستند.

ایشان افزودند: رهبری فرزانه انقلاب با راهبری پیامبرگونه و آگاهانه، توطئه های دشمنان و خطرات ناشی از برنامه ریزی های اتاقهای فکر دشمنان انقلاب در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی رصد کرده و با تحلیلی اعجازگونه روشنگری می نمایند،وظیفه مسئولین و دولتمردان برای برون رفت از مشکلات در فرمان امام و رهبر انقلاب بودن و عمل به رهنمودهای ایشان است.

در ادامه حجت الاسلام واحدی زاده خاطراتی را نیز از زمان انقلاب اسلامی برای حضار تعریف نمودند.

در پایان مراسم نیز،به قید قرعه به 9 نفر از شرکت کنندگان،هدایایی از طرف پایگاه مقاومت بعثت اهدا گردید و 3 نفر دیگر از طرف نهاد رهبری دانشگاه اضافه گردید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 858656
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.