مهدی حسن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرکت زنان روستایی استان در نمایشگاه دهه فجر امسال در تهران، افزود: توجه به اشتغال بانوان بخش بزرگی از معضلات را رفع می کند که باید با رفع برخی محدودیت ها، بستر مناسبی فراهم آید تا بانوان با تولید و عرضه محصولات خانگی بتوانند در اقتصاد خانواده نقش داشته باشند و ایده های خلاقانه و نو، این زمینه را فراهم می کند.
وی اظهار داشت: یکی از راهکارهای موجود برای حمایت از بانوان توانمند استان، عرضه و فروش محصولات خانگی و برگزاری نمایشگاه در سطح استان و کشور می باشد.
رئیس آموزش استان گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها برای بانوان توانمند فرصت مناسبی است تا با عرضه محصولات خود و بازاریابی بتوانند با ذائقه و علاقه مندی مشتریان بازار آشنا شده تا تولیدات خود را مبتنی بر تقاضا هماهنگ کنند.
حسن زاده اضافه کرد: شرکت های تعاون روستایی زنان عطر کوثر ، زرین نگین نظرآباد و پرنیان کشت استان نیز با ارائه محصولاتی از قبیل صنایع دستی ، خشکبار و مواد غذایی ،پوشاک و عرقیجات ، بافت ، چرم و دیگر محصولات در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
وی افزود: فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور زنان در مراسم ایام‌الله دهه فجر، تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی و پژوهشی زنان در سنوات بعد از پیروزی انقلاب، تشویق و ترغیب زنان به منظور برنامه‎ریزی برای نقش آفرینی خودجوش آنها در مراسمات دهه فجراز جمله مهم ترین وظایف تعاون روستایی استان است.
حسن زاده، بهره‎مندی از تشکل‎های دولتی و غیردولتی مرتبط با حوزه خانواده، معرفی و تجلیل از زنان تأثیرگذار در عرصه‎های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی کشور و تجلیل از زنان ایثارگر و بهره‎مندی از استطاعت هنرمندی زنان برای نشاط‌سازی زنان را از دیگر وظایف تعاون روستایی استان البرزاست.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.