به گزارش ایرنا، دکتر علی اسحاقی روز چهارشنبه درنشست هم اندیشی رئیس و معاونان موسسه رازی با اعضای هیات علمی، مدیران، روسای بخش ها و کارشناسان موسسه رازی با برشمردن چشم انداز، ماموریت ها، اهداف و رویکردهای کلی موسسه، خواستار همگرایی، همکاری، رعایت اخلاق و انصاف، تلاش مضاعف، مسئولیت پذیریری و زنده کردن امید و ایجاد نشاط و پویایی در موسسه شد.
وی بیان کرد: رویکردهای کلی این موسسه، درونگرایی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، برونگرایی و توجه به بازارهای بین المللی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که در برنامه تمام معاونت ها لحاظ شده است.
با اشاره به برنامه معاونت های مختلف موسسه، از معاونان خواست برای دستیابی به این اهداف بکوشند و سحاقی افزود: حفظ ظرفیت تولید کنونی موسسه، توسعه دانش فنی فرآورده های جدید، مرجع شدن در زمینه کیفیت، حمایت از پژوهش های خروجی محور و ثروت آفرین، ایجاد شبکه تحقیقات با دانشگاه ها و مراکز ملی، بین المللی و بخش خصوصی، پیش بینی بیماری های آتی و انجام تحقیقات کاربردی برای تولید واکسن های مورد نیاز، ایجاد شبکه آزمایشگاه های موسسه، تجاری سازی فناوری های جدید، شناسایی فناوری های مورد نیاز بازار و توسعه صادرات از برنامه های این موسسه است.
رئیس موسسه رازی در ادامه این نشست، با اشاره به ابلاغ سند تجاری سازی محصولات موسسه رازی تصریح کرد: دراین سند به خصوصی سازی موسسه رازی اشاره نشده بلکه حداقل تولید تا حصول اطمینان از ثبات در بخش خصوصی مورد نظر است.
اسحاقی کار تیمی را لازمه موفقیت این مجموعه بزرگ دانست و با تاکید بر نیاز موسسه به تشکیل اتاق های فکر در حوزه های تحقیقات R&D، دامپزشکی و تولیدی یادآور شد: عملکرد صادقانه، شفاف و خارج از بازی های سیاسی، افزایش اثربخشی، نوسازی، چابک سازی و توجه به اولویت های بنیان ساز و آینده ساز موسسه از موارد مهم مورد توجه است.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.