به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی عصر دوشنبه در گردهمایی روسای دانشگاه های استان البرز با تاکید بر اینکه راهیان نور باید تداوم یابد، اظهار داشت: برخی با بروز یک تصادف می گویند که این کار مهم فرهنگی باید تمام شود، در حالی که اصلا اینگونه نیست.
وی اضافه کرد:در هشت سال دفاع مقدس جوانمردی، رشادت و از خودگذشتگی زیادی در بین رزمندگان ما وجود داشت که این دلاوری ها باید به نسل آینده منتقل شود.
مولایی گفت: هشت سال با دستان خالی در برابر دنیا ایستادگی کردیم، این رشادت ها و قهرمانی ها باید زنده نگه داشته و به آیندگان منتقل شوند.
وی ادامه داد: اگر امروز شاهد حقوق های نجومی، اختلاس ها و برخی مشکلات در کشور هستیم به این دلیل است که از این فرهنگ سلحشوری وایستادگی رزمندگان مان دور شده ایم.
مولایی افزود: کشور ما از 2بال ایرانیت و اسلامیت برخوردار است که هر دو 2بال ارزشمندند و برای پرورش جوانان ونسل آینده باید از هر دو بال استفاده کرد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و بیان داشت: پیش از بروز این اغتشاشات بارها تجمعات مردمی در رابطه با موسساتی که به تعهدات خود عمل نکرده بودند داشته ایم که به حق و خواسته مردم باید توجه شود.
مولایی افزود: اما آن عنصر کلیدی که خواسته های مشروع را به یک حرکت غیر منطقی تبدیل کرد عنصر خارجی بود که از اتحاد نامیمون برخی به سرکردگی آمریکا، عربستان و ایادی اش تشکیل شد.
وی ادامه داد: این اقدام به گونه ای برنامه ریزی شده بود و حتی سلاح و امکانات نیز آماده کرده بودند که نشان از یک برنامه ریزی سازمان یافته برای پیشبرد اهدافشان بود که خنثی شد.
فرمانده سپاه استان البرز اظهار داشت: در زمان اغتشاشات یک خانه تیمی در استان با حضور 10نفر کشف شد که نشان از برنامه ریزی دقیق دشمنان دارد.
7414/ 1535 خبرنگار: وحیده عسکری**انتشاردهنده: داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.