ناصر امرائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تقسیمات کشوری، مشکین‌دشت زیر مجموعه شهرستان فردیس و محمد شهر زیر مجموعه شهرستان کرج است و طبق این تقسیمات ادارات خدمات رسان هر شهرستان باید مجزا و مستقل باشد.
وی با اشاره به اینکه خدمات امور آبفا دو شهر مذکور دریک اداره انجام می‌شود، ادامه داد: طبق قانون و تقسیمات کشوری بایستی اداره آبفای این 2 شهر از یکدیگر جدا شوند تا بتوان شاهد ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان هر شهر شد.
بخشدار مشکین‌دشت، با بیان اینکه این اداره مشترک آبفا در حوزه شهری مشکین‌دشت مستقر است، اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های بسیار با مدیران آبفا استان البرز و شهرستان فردیس خواستار جداسازی اداره آبفا این دو شهر شده‌ایم که متأسفانه با عدم همکاری مسئولان مربوطه این طرح در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
امرائی گفت: مدیران مربوطه با بیان اینکه که ظرف چند ماه آینده تمام امور مربوط به تقاضا و ثبت‌نام کنتورهای آب از طریق دفاتر پیشخوان و مراجعه غیرحضوری انجام می‌شود، انجام این جداسازی را الزامی نمی‌دانند.
وی یادآور شد: به‌طورقطع با جداسازی این طرح، اعتباراتی که دریافت می‌شود برای خود شهر خواهد بود و همچنین شاهد ارائه خدماتی مطلوب چون حفر حلقه‌های چاه و رفع معضل کم‌آبی در فصل گرما خواهیم بود.
بخشدار مشکین‌دشت، گفت: با پیگیری و رایزنی‌های انجام‌شده مقرر به جداسازی امور اداری آبفا مشکین‌دشت از محمد شهر در ساختمان مذکور شده است.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب **انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.