افراسیاب بیچرانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تصویب طرح برون سپاری جمع آوری تفکیک زباله از مبدا اشاره کرد و افزود: شهرداری مکلف است در اسرع وقت نسبت به برگزاری مناقصه برای تفکیک زباله از مبدا ، ایجاد ایستگاه و استفاده از فناوری اقدام کند.
وی به واگذاری طرح تفکیک زباله از مبدا به بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: میزان سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی به مبلغ 20 میلیارد ریال است.
وی افزود: عملیات آسفالت 800 هزار متر مربع از معابر فردیس با کمک یک موسسه خیریه کلید خورده و قرار است در مدت 4 سال با صرف 5 میلیارد تومان هزینه خرید قیر این معابر آسفالت شود.
وی با اشاره به ساماندهی و جمع آوری دستفروشان در هسته مرکزی (بلوار شهدای فردیس) گفت: ساماندهی دستفروشان در بودجه سال 96 مصوب شده که برون سپاری شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: انجام مناقصه برون سپاری سد معبر،پلیس ساختمان در کمیسیون خدمات شهر با 5 رای مورد موافقت قرار گرفت و جهت اقدامات بعدی به شورای اجرایی شد.
بیچرانلو افزود: دو سوله بحران در فردیس وجود دارد و شهرداری موظف شد که سوله های بحران را برای استفاده چند منظوره اختصاص دهد.
وی ادامه داد: در مواقع بحران از سوله ها استفاده و در دیگر مواقع برای انجام اقدامات فرهنگی و ورزشی استفاده کرد.
وی اظهار داشت: در کمیسیون فرهنگی شورا فرهنگسرای دانشجو به فرهنگسرای خانواده تغییر نام یافت.
وی افزود: در کمیسیون خدمات شهر شهرداری فردیس موظف شد برای پارکهای بهشت و تندرستی با ناجا همکاری لازم را در جهت جمع آوری و منع استفاده از قلیان و بزهکاری اقدام کند.
وی به درخواست اهالی سرحداباد فردیس به شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به فقر محیطی و عدم رسیدگی در سالهای گذشته به این منطقه طی لایحه ای مباحث مربوط به خدمات شهر،عمران،آبادانی ،فرهنگی ،اجتماعی و ایجاد فضای سبز را شهرداری به شورای شهر ارائه کند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.