به گزارش ایرنا، مهدی پازوکی روز دوشنبه در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد که در دانشگاه علمی کاربردی شانجان فردیس به عنوان اولین دانشگاه پاک کشور در البرز معرفی شد، افزود: هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان علمی به عنوان سفیران پیشگیری از مواد مخدر وظایفه سنگینی بر عهده دارند.
وی اظهار داشت: آنها در حوزه پیشگیری از اعتیاد بدون دستمزد و چشم داشتی فعالیت می کنند، مانند یک بیمه گذار ریسک می کنند.
وی خطاب به هنرمندان کشور گفت: هنرمندان بیمه گذاری هستند که با خدا معامله می کنند، بدون چشم داشت فعالیت می کنید و طرف حساب شما خداوند است.
پازوکی افزود: وقتی قبول کردید در این حوزه کمک کنید ارتباط خود را با مجموعه ما قطع نکنید. در تماس با شماره 09628 که خط ملی است، کسانی که نیاز دارند و مراجعه کنند در خصوص درمان اعتیاد مشاوره می گیرند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز گفت: هنرمندان محبوب جامعه هستند و به همراه نخبگان علمی در این رسالت عظیمی که بر عهده همه ما است یار و مددکار هستند.
عضو هیئت امنا دانشگاه علمی کاربردی شانجان فردیس نیز گفت: همایش سفیران اعتیاد برای اولین بار در کشور با حضور هنرمندان کشور در فردیس برگزار شد.
وحید بخت آزاد افزود: امیدوارم با فرهنگ سازی موجب کاهش اعتیاد در جامعه شویم اگر مضرات اعتیاد در جامعه و نسل جوان ترویج داده شود، قطعا شاهد جامعه ای پویا و شکوفا خواهیم بود.
در این مراسم به سفیران پیشگیری از اعتیاد کشور با اهداء حکم تجلیل شدند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.