به گزارش خبرنگار ایرنا 'جونوب پارک ' دراین دیدار که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد گفت: این دعوت نامه در راستای تفاهم نامه قبلی منعقده بین دو استان هوآسانگ و البرز پیرامون گسترش همکاری های تجاری و سرمایه گذاری مشترک تقدیم می شود.
وی اظهارکرد: استان هوآسانگ کره جنوبی از گسترش همکاری های اقتصادی بین دو استان به ویژه در زمینه های ماشین آلات، فناوری اطلاعات، دارو، صنایع شیمیایی و قطعات خودرو استقبال می کند.
وی اضافه کرد: برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان دو استان و بازدید هیات تجاری البرز از صنایع از جمله برنامه هایی است که درسفر هیات تجاری استان البرز به هواسانگ کره جنوبی تدارک دیده شده است .
در این دیدار رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: این استان با بیش از سه هزارو پانصد واحد صنعتی به عنوان یکی از قطب های صنعتی مهم کشور شناخته می شود که در بخش های مختلف صنعتی از جمله دارویی، بهداشتی، غذایی، قطعات خودرو، لوازم خانگی و کشاورزی دارای ظرفیت های بی بدیل است.
رحیم بنا مولایی همچنین با اشاره به تجارت صنعت غذایی حلال گفت: ما آمادگی داریم تا در تجارت بین المللی حلال تحت برندهای ملی و بین المللی در بازارهای مختلف حضور فعال داشته باشیم، زیرا تولید کنندگان ایرانی توانسته اند محصولات حلال را با کیفیت بالا به بازارهای هدف صادر کنند.
وی افزود: آشنایی بیشتر کره جنوبی نسبت به بازار ایران و همکاری اقتصادی با کره جنوبی توسعه صادرات و حضورفعال‌تر ایران در بازار جهانی را درپی خواهد داشت .
در پایان این دیدار تصمیم گرفته شد هیات تجاری استان البرز اوایل سال آینده در پاسخ به دعوتنامه اشاره شده راهی کره جنوبی شود.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرناز مرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.