به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی دولتی مهر تصریح کرد: از عصر روز شنبه سرعت وزش باد به ویژه در مناطق مرکزی افزایش یافته و تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وی افزود: سرعت وزش باد در پارس‌آباد، بیله سوار و خلخال به مراتب کمتر بوده و بیشترین میزان وزش باد در مناطق مرکزی استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان متذکر شد: در ادامه در روز یکشنبه مجدداً به سرعت وزش باد اضافه شده و تندباد با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت تجربه خواهد شد.

به گفته دولتی مهر با بررسی شرایط جوی احتمال صدور اخطاریه از روز یکشنبه وجود دارد و علاوه بر این به دلیل افزایش مجدد سرعت باد تا روز دوشنبه، تندباد با سرعت ۹۰ الی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز تجربه می‌شود.

وی تأکید کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد به دلیل تشدید گردوغبار و افزایش سرعت باد احتمال خسارت به مبلمان شهری وجود دارد و لازم است تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

مدیرکل هواشناسی استان متذکر شد: وزش بادهای شدید تا عصر روز دوشنبه تداوم دارد و مجدداً شرایط عادی تا پایان هفته برقرار خواهد بود.

دولتی مهر تأکید کرد: از روز پنج‌شنبه احتمال ورود سامانه بارشی به استان پیش‌بینی شده که متعاقباً مشخصات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد

۴۸
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 776243
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.