به گزارش روز شنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات هوایی پیام، در اجرای اهداف سند چشم انداز،اقتصاد مقاومتی و در جهت بهره مندی و استفاده از ظرفیت های قانونی منطقه ویژه اقتصادی پیام این تفاهم نامه برای توسعه صادرات محصولات شیلاتی بین شرکت خدمات هوایی پیام و سازمان شیلات ایران منعقد شد.
رئیس سازمان شیلات ایران در مراسم انعقاد این تفاهم نامه گفت:فرودگاه بین المللی پیام با توجه به دارا بودن پتانسیل های مناسب برای صادرات محصولات شیلاتی و به خصوص صادرات آبزیان تازه به کشور های حوزه آسیای میانه می تواند بستر و گزینه مناسبی جهت صادارت محصولات شیلاتی کشور باشد.
حسن صالحی با اشاره به ایجاد شهرک شیلاتی و کشاورزی در منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: این منطقه به لحاظ وجود فرودگاه بین‌المللی مناسب ‌ترین مکان جهت هاب ارسال محصولات کشاورزی و شیلات ایران به کشورهای منطقه اوراسیا است.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز گفت: با توجه نزدیکی
منطقه ویژه اقتصادی به مراکز اقتصادی،صنعتی و کشاورزی،وجود فرودگاه بین المللی می تواند بستر بسیار مناسبی برای رشد صادارت محصولات آبزی و شیلاتی در سطح استان و کشور باشد.
سعید زرندی افزود: منطقه ویژه اقتصادی پیام آمادگی ایجاد فضایی مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه احداث سردخانه زیر صفر برای صادرات محصولات شیلاتی را دارد .
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.