شهردار کلانشهر کرج در بازدید فازهای اجرایی پروژه شمالی کرج بر ضرورت اولویت های اجرایی طرح عمرانی، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اصغر نصیری امروز جمعه هفتم مهرماه جاری  با همراهی معاونان شهرداری و مهدی حاجی قاسمی، رئیس کمیسیون عمران و معماری، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی این کلانشهر از فازهای اجرایی پروژه بزرگراه شمالی شهر کرج بازدید کرد.

در این بازدید شهردار کرج با توضیحات مهندس کمالی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج، مشاواران و پیمانکاران پروژه در جریان روند اجرای پروژه و ‌موانع این طرح عمرانی قرار گرفت.

از جمله موانع اجرای پروژه بزرگراه شمالی در فاز B1 اولین پل بزرگراه شمالی کرج وجود معارضین و ویلاهای بنا شده بر اراضی منابع طبیعی عنوان شد که دکتر نصیری در این خصوص پیشنهاد بهره مندی از الگوهای موجود در کلانشهرهایی از جمله تهران را ارائه داد.

در ادامه روند بازدید، پیشنهاد برگزاری فراخوان به منظور طراحی فضای سبز و زیباسازی فاز B1 پروژه (اولین پل پروژه بزرگراه شمالی کرج) توسط نصیری عنوان شد.

شهردار کرج و هیئت همراه همچنین از فاز B2 پروژه بزرگراه شمالی کرج با نام (پل طالقانی) بازدید کردند و در جریان اقدامات صورت گرفته این فاز از پروژه قرار گرفتند.

نصیری پس از بازدید از فاز B3 با نام (پل ارس) در جمع معاونان، مشاوران، کارشناسان قرار گرفت و پس از  شنیدن گزارش کلی از روند اجرای پروژه بر ضرورت در نظر داشتن اولویت های اجرایی در فازهای مختلف این طرح عمرانی تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.