به گزارش ایرنا، روزنامه پیام آشنا این مطلب را به قلم نسترن کیوان پور در ستون یادداشت خود به رشته تحریر در آورده است.
در بخشی از این مطلب آورده شده: دفاع مقدس جهادی بوده است برای رسیدن به بهشت دفاع مقدس، دفاع از خاک مقدس کشوری بوده است که ناخواسته مورد هجوم بیگانگان قرار گرفت، دفاع از زندگی انسان هایی بوده است پاک و بیگناه در برابر پلیدی،زشتی و تعرض، دفاع مقدس مفهومی است روحانی و والا برای حفظ ارزش های والا،برای حفظ آداب زندگی مان،برای حفظ دین مان ، برای حفظ اسلامی که جانمان را هم هرگاه لازم باشد برایش فدا خواهیم کرد بی هیچ مکث و درنگی.
رسالت انقلاب اسلامی ، توسعه معنویت در جهان است ، نه کشور گشایی و قدرت طلبی، دین اسلام پرتوی نورش را بر جهان می تاباند تا همگان از گرایش های معنوی آموزه های اسلام بهره مند شوند چرا که انقلابی پیروزمند است که هدفش دگرگونی و همراه ساختن دل های جهانیان باشد نه گسترش مرزهای فیزیکی و این موضوع باید نصب العین روابط ما با دیگر کشورهای جهان باشد،روابطی در عین حال هوشمندانه و جامع نگرانه.
در بخش پایانی این مطلب آورده شده: همان طور که رهبر انقلاب اسلامی نیز در این خصوص فرمودند :'من نمی گویم با دنیا قطع رابطه کنیم و از اول انقلاب تا کنون همواره بر ارتباطات گسترده با دنیا تاکید داشته ام اما می گویم پای قدرتمند خود را با عصای بیگانه عوض نکنید'. و این فرموده مقام معظم رهبری ، مصداق همان تکیه بر ارزش های اسلامی میهن مان است که در هشت سال دفاع مقدس ، آوازه اش به گوش جهانیان رسید.
7414/1535خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.