سرهنگ رضا نصرتی روز چهارشنبه درگفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح، پلیس به صورت محسوس و نامحسوس با هدف افزایش ضریب امنیت دانش آموزان در اطراف مدارس حضور خواهد داشت.
وی اضافه کرد: پلیس البرز آمادگی لازم برای ایجاد نظم و امنیت و روان سازی ترافیک را در سال تحصیلی جدید دارد.
وی افزود: باتوجه به اینکه دراستان البرز بیش از 440 هزار دانش آموز و بیش از 100 هزاردانشجو درسال جدید تحصیلی مشغول به تحصیل می شوند می طلبد امنیت اجتماعی آنها به بهترین شکل انجام شود .
نصرتی گفت: نیروی انتظامی در مهرماه با اولویت ایجاد امنیت مدارس فعالیت خواهد کرد و مردم استان البرز در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در اطراف مدارس می توانند با پلیس 110 تماس و موضوع را درمیان بگذارند.
وی یادآورشد: برای اجرای طرح انتظامی بخشی مدارس بیش از یکهزارو 100 گشت های موتوری و خودرویی و پاس پیاده نیز در ماموریت های وی‍ژه خود، پوشش امنیت مدارس را در دستور کار دارند و در تقاطع ها و خیابان های محل عبور دانش آموزان حضور خواهند داشت.
وی یادآورشد: علاوه بر تیم های پلیسی بیش از 2هزارو 150 پلیس مدرسه نیز با همکاری دانش آموزان مقطع راهنمایی با پلیس همکاری دارند.
به گفته وی علاوه بر گشت های انتظامی ، واحد اطلاعات کلانتری ها و دیگر پلیس های تخصصی نیز به صورت نامحسوس در اطراف مدارس و محل عبور دانش آموزان بر ارتقاء سطح امنیت مراکز آموزشی و تحصیلی نظارت خواهند داشت.
نصرتی تاکید کرد: پلیس با افرادی که برای دانش آموزان مزاحمت ایجاد کنند ، برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
وی افزود: چنانچه خودروهایی به قصد مزاحمت دراطراف مدارس دخترانه حضورداشته باشند خودروی آن ها توقیف و باآن ها برخورد می شود.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.