به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز؛«سیدحمیدطهائی»ظهرچهارشنبه در آیین"تجلیل از تعاونی های برتر استان" که همزمان با هفته گرامیداشت تعاون در محل سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد،ضمن تبریک فرارسیدن عیدغدیر،عید ولایت،گفت: روحیه تعاون را می توان در شهید رجائی جستجو کرد، هنگامی که در مبارزات انقلابی، روحیه تعاون را در کار و معیشت نیز حفظ کرده بود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه روحیه جمعی و کار تعاون سبب ساز موفقیت می شود،افزود: دست خدا با جمع است و همواره موج حرکت تعاونی ها،اثربخش بوده و هست.
استاندار البرز همچنین با خاطرنشان شدن شعار سال،بیان کرد: تعاونی‌ها یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی هستند، با هدایت سرمایه‌های خرد و کلان باید زمینه تشکیل تعاونی‌ها برای تحقق سهم اشتغال جوانان را فراهم کنیم.
طهائی بیان کرد: با توجه به اهمیت تولید و اشتغال، همه موظف شده اند تا اولویت مهم را در دولت دوازدهم به موضوع اقتصاد اختصاص دهند.
وی افزود: در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی باید فعالان این حوزه معرفی و شناخته شوند.
در پایان این مراسم از تعاونی های برتر تجلیل شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 736413
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.