به گزارش ایرنا، علی خیلدار روز پنجشنبه در محفل شعر وادبی با عنوان ' پرستوهای عاشق ' که به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهدای منا در تالار سیروس صابر برگزار شد افزود: نقش شعرو ادبیات در جاودانگی اندیشه های زلال نقشی بی بدیل و تاثیر گذار است.
وی اضافه کرد: در این میان فجایعی مانند حادثه منا مواردی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری باید جاودانه و به دست فراموشی سپرده نشوند.
خیلدار گفت: استفاده از هنر شعر برای ماندگاری فجایعی مانند حادثه منا بسیار تاثیر گذار و در جاودانه ماندن این فاجعه موثر است.
وی ادامه داد: انتظار ما از اصحاب هنر و شاعران این مرز و بوم این است که با استفاده از هنر شعر اجازه ندهند این فاجعه بزرگ به دست فراموشی سپرده شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: عمق این فاجعه به حدی است که هنوز خیلی از ابعاد آن ناشناخته مانده در این میان نقش اصحاب هنر این است که با استفاده از هنر خود در نشان دادن ابعاد حادثه منا و جاوید ماندن آن در تاریخ تلاش کنند.
در ادامه این مراسم شاعران ، اشعار خود را در ارتباط با شهدای منا، شهدای دوران دفاع مقدس و شهید محسن حججی شهید مدافع حرم قرائت کردند.
محفل شعر پرستوهای عاشق به همت انجمن دلشدگان و با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.
7414/ 6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.