به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علیرضا رحیمی که به تازگی با پیشنهاد شهردار کرج و تصویب موسسه آموزش و وزارت کشور به عنوان رئیس این مرکز انتخاب و معرفی شده است، در خصوص فعالیت های این مرکز بیان داشت: مرکز آموزش علمی - کاربردی شهرداری کرج (مجری دوره های پودمانی و ترمی ) تحت نظارت دانشگاه جامع علمی - کاربردی کشور است که در اوایل سال 1387 با سه رشته فعالیت خود را آغاز کرد.
رحیمی این رشته ها را شامل: فناوری اطلاعات و ارتباطات، آتش نشانی و خدمات ایمنی عنوان کرد و افزود: این رشته ها با گرایش های مختلف در مرکز به دانشجویان ارائه گردید و پس از آن دو رشته کارشناسی معماری و طراحی نما و حسابداری به رشته های قابل ارائه در مرکز اضافه شد.
وی خاطرنشان کرد: ظرف مدتی کوتاه تعداد دانشجویان مرکز از 700 نفر به یک هزار و 800 نفر رسید که این امر ظرفیت و توانمندی مجموعه را برای پیشرفت و تربیت دانشجویان در رشته های مرتبط با حوزه مدیریت شهری بیان می کند.
به گفته رحیمی، مرکز در حال حاضر دارای امکاناتی نظیر کتابخانه با بهره مندی از نزدیک به 2000 جلد کتاب، انجمن علمی دانشجویی، پایگاه بسیج، آزمایشگاه فیزیک الکتریسیته، انجمن پژوهشی بوده و این امکانات با توجه به برنامه های در نظر گرفته شده، قابل پیشرفت و توسعه خواهد بود.
وی اذعان داشت: همچنین تلاش خواهیم کرد با تدوین و ارائه پیشنهادات جدید به منظور افزایش رشته های قابل ارائه، ظرفیت مرکز را برای توسعه فعالیت ها افزایش دهیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717806
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.