به گزارش ایرنا، سیدحمیدطهائی روز چهارشنبه در نشست تشریح گزارش کار احداث کنارگذر شمالی استان که با حضور نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان، شهرداران، دادستان کرج جمعی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: در مدت 11 ماه بعد از کلنگ زنی این پروژه به پیشرفت خوبی رسیده است.
وی با قدردارنی از همکاری مسئولان استان، قوه قضائیه و دادستان کرج برای پیشبرد این پروژه، ادامه داد: این حرکت تجلی از وحدت مسئولان استان است که به ید واحده در جهت آبادانی این استان در تلاش اند.
استاندار البرز تصریح کرد: کنارگذر شمالی کرج قابلیت اجرای طرح های گردشگری را دارد. کنارگذر شمالی کرج در محدوده بام کرج در ایام تعطیل می تواند به مرکزی برای جاذبه های گردشگری و تفریحی تبدیل شود.
وی افزود: امیدمی رود این مسیر تکمیل شود و به موقع به انجام برسد و تلاش های لازم برای هم سو کردن همگان برای اجرای این پروژه صورت گرفته است.
استاندار البرز در زمینه پروژه قطار شهری کرج نیز گفت: راه اندازی این پروژه مردم را از گرفتاری ترافیک داخل شهر نجات می دهد.
طهائی ادامه داد: البرز پتانسیل های ارزشمند ملی و بین المللی دارد و این کنار گذر گشایش خوبی ایجاد می کند، ضمن اینکه کمربند جنوبی تهران - گرمسار به قم و آبیک نیز بخشی از ترافیک ملی را تعدیل خواهد کرد.
استاندار البرز احداث کنارگذر جنوبی را نیز از دیگر پروژه ها برای مدیریت ترافیک استان عنوان کرد و گفت: بیشترین ترافیک به ترددهای جنوب آزاد راه تهران - قزوین مرتبط است که با تمهیداتی که اندیشیده شده و احداث آنتن جنوبی کرج ترافیک این بخش نیز تعدیل خواهد شد.
کنار گذر شمالی استان به طول 18 کیلومتر و با 11 تقاطع غیرهمسطح و 17 پل ،شریان ارتباط مناطق شمالی استان با مسیر اصلی کرج را برقرار می سازد.
مسئولان در ادامه از روند اجرای این پروژه بازدید میدانی داشتند.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.