به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز دوشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: باید با تشکیل یک کارگروه ساختمان مناسب برای انتقال اداره آموزش و پرورش به فردیس شناسایی شود تا به محض رسیدن ابلاغ از سوی وزارتخانه ، اداره آموزش و پرورش به فردیس فراهم شود.
وی ادامه داد: از حالا باید مکان مناسب برای انتقال اداره آموزش وپرورش به فردیس چاره ای اندیشیده شود و مکانهای مختلف پیشنهاد شود در صورت تصویب وزارتخانه اداره آموزش وپرورش در کجا مستقر خواهد شد.
وی با بیان اینکه رشد جمعیت در همه کشورهای دنیا یک فرصت است گفت: در شهر مهاجرپذیری مانند شهرستان فردیس اگر غفلت شود جمعیت دانش آموزی یک تهدید برای ما باشد با برنامه ریزی می توان آنرا به فرصت برای رشد شهر استفاده کرد.
ایمانی گفت: با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی و جوان آموزش وپرورش می تواند از این فرصت ها استفاده کند برای اینکه خود را در همه زمینه های علمی در کشور مطرح کند.
وی اظظهار داشت:در خصوص خیرین مدرسه ساز چه اقداماتی انجام شده مصوبه ای داشته باشیم که در جلسه بعد در این زمینه توضیح بدهند که چه کاری انجام داده اند.
ایمانی افزود: تاکنون برنامه های مختلفی در این شهرستان برگزار شده است اما برای ساخت مدرسه توسط خیرین برنامه ای برگزار نشد خیرین در فردیس وجود دارد که می توان از امکاناتی که در اختیار دارند برای ساخت مدرسه استفاده کرد.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: با تشکیل انجمن خیرین مدرسه سازدر فردیس تاکنون چه اقدامی انجام داده اند گزارش ارائه بدهند فقط صرف کار اداری و رفع مسئولیت نباشد.
ایمانی افزود: باید بیشتر تلاش شود از شورا و شهرداری فردیس در جهت رفع کمبودهای فضاهای آموزشی به اداره آموزش وپرورش کمک بیشتری کنند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب-انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.