علی سالارکیا روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود:این طرح توسط 13 دفتر کمیته امداد مستقر در شهرهای استان البرز به همراه 16 مرکز نیکوکاری مساجد و با مشارکت حامیان طرح اکرام و محسنین، مشترکان صنادیق صدقات ، کسبه ، بنکداران صنوف مواد غذایی اعم از ، میوه ، خشکبار ، گوشت و پروتئین اجرا می شود.
وی ادامه داد:مطابق برنامه ریزی انجام شده بیش از 15 هزار نفر از خیران و مردم نیکوکار استان البرز در این طرح شرکت می کنند .
وی گفت : این طرح با هدف دریافت کمکهای غیر نقدی در قالب مواد غذایی و ترجیحا در قالب کالاهای اساسی به منظور تهیه سبد غذایی برای گروه هدف نیازمند ، با بهره گیری از روش و منش مولای متقیان در نحوه دستگیری از فقرا و ایتام اجرا می شود .
مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه فراخوان نیکوکاران مشمول اجرای طرح از دو روش دعوت حضوری و پیامکی انجام شده است ، افزود : پس از توزیع کیسه های مخصوص طرح ، حداکثر ظرف چهار روز همکاران امدادگر ما نزد نیکوکاران مراجعه و کالای اهدایی آنان را دریافت می کنند .
وی همچنین گفت : تمام کالاهای اهدایی در کیسه های ' همیان مولا ' طی ماه مبارک رمضان و در کمترین زمان ممکن ، دسته بندی و در قالب سبد کالا بین خانواده های نیازمند تحت حمایت توزیع می شود .
سالارکیا با تاکید بر اینکه گروه های هدف نیازمند جهت دریافت این کمک های بنا بر صلاحدید حوزه حمایت و سلامت خانواده مشخص می شود ، خاطرنشان کرد : کودکان تحت حمایت دارای سوءتغذیه ، ایتام و خانواده های طرح محسنین و سایر نیازمندان بر اساس سطح نیازمندی مشمول مساعدت در این طرح هستند .
مدیرکل کمیته امداد البرز ، ارائه رسید بابت دریافت کمک های نقدی و همچنین کالاهای اهدایی مردم را از اقدامات ضروری مجریان طرح برشمرد و گفت : اعلام وصول کمک ها از طریق پیامک برای کلیه همشهریان نیکوکار شرکت کننده در طرح ارسال می شود .
وی افزود : این نهاد در طول ماه مبارک رمضان با اجرای طرح های متعدد با بهره گیری از ظرفیت معنوی آن و با استفاده از همه پتانسیل موجود در امداد در جهت پاسخگویی به نیات خیر هموطنان به منظور کاهش محرومیت در بین اقشار نیازمند تلاش می کند .
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.