به گزارش خبر آنلاین ، با توجه به اینکه بخش های متعددی از فعالان اجتماعی و اقتصادی شهر در زمان بر گزاری انتخابات اقدام به ارائه لیست مد نظر خود نموده بودند اتاق اصناف البرز نیز در نظر داشت تا با اجماع و با تکیه بر تعدادی از اسامی منتسب به اصناف که مورد حمایت این مجموعه نیز بودند لیست واحدی را برای انتخابات پیش رو به جامعه شهروندان ارائه کنند .
این در حالی بود که صبح امروز پیامکی از سوی یکی از اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف به کلیه ی اعضا و روسای اتحادیه ها و اصناف در حمایت از برادر خود ارسال شد که اعتراضات بیشماری را از سوی روسای اتحادیه ها به دنبال داشت . و همگان بر این امر که قرار بر ارائه لیست واحد بوده اما این تصمیم از سوی یکی از مقامات اتاق نادیده گرفته شده است .اعتراض خود را به هیئت رئیسه اعلام کردند .
هیات رئیسه قرار بود لیست منتخب خود را که متشکل از 5 نفر از اعضای هیات رئیسه اتاق و نزدیکان آنان و 8 نفر از کاندیداها و اعضای شورا را به طور رسمی اعلام کنند .
حمید کریمی ، ریس اتاق اصناف البرز در گفتگو با خبر آنلاین ضمن اعتراض به این اقدامات تاکید کرد به هیچ وجه در انتخابات پیش رو از شخص و گروهی حمایت نکرده و اتاق اصناف لیستی ارائه نمی دهد.
متاسفانه همکار ما بدون در نظر گرفتن شرایط موجود و اقدام به ارسال این پیامک کرده که موجب دلخوری همه ما شده است .
همین مساله باعث شد که ما از اعلام این لیست اصناف خودداری میکنیم .

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 645771
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.